Route

Route

zondag 31 oktober 2010

Bericht aan ouders : aankomst uur wijzigt !!

Beste ouders,

Om praktische redenen is de planning van de terugkomst gewijzigd. We zullen terug zijn zaterdagmorgen tussen 8 en 9 uur. Het voordeel is dat jullie niet in de midden van de nacht naar het Lyceum dienen te komen en dat jullie zoon of dochter de mogelijkheid heeft om in Bilbao nog een stukje cultuur mee te pikken, namelijk het Gugenheim Museum.

Wanneer we in Brussel zijn zullen de leerlingen een telefoontje plegen, zodat jullie het juiste aankomstuur weten.

Alvast tot dan.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben een beetje aan het klommelen, maar nu heb ik toch gevonden hoe ik jullie kan bereiken, denk ik. Ik geniet van jullie verhalen, maar die regen... ik voel het zo al druipen in mijn schoenen. Maar jullie zitten natuurlijk wel in het groenste en meest neerslagrijke gebied van Spanje.
    Voor het hart onder de riem : ik bekeek net de officiƫle site van het Spaanse KMI : vandaag nog even druppels tellen, morgen en overmorgen droog en zelfs af en toe zon.
    Duim omhoog!
    Ria Desiron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Profiteer er zeker van om het Guggenheim museum te bezoeken. Momenteel een tentoonstelling van Nederlandse en Vlaamse meesterschilders.
    Bovendien is het gebouw op zich prachtig. Hopelijk vinden de jongeren het ook de moeite.

    Paul Weytjens

    BeantwoordenVerwijderen