Route

Route

dinsdag 28 oktober 2014

Leerlingen aan het woord

Hallo iedereen,
Vandaag ( 25 oktober) hebben we iets meegemaakt dat een ervaring was om nooit te vergeten en wat we niet snel in Belgie zullen meemaken. Een onbekende oudere man kwam naar ons toe en gaf ons een hand vol eetbare kastanjes. We kenden hem niet, hij riep ons gewoon en gaf ons kastanjes die hij zelf geraapt had. Hij wuifde ons nog even na en daarna zijn we vol goede moed, te wijten aan deze vriendelijke man, doorgelopen. Hij heeft ons de kracht gegeven die we nodig hadden om vol te houden tot het einde.  

Hallo,
Vandaag was de moeilijkste dag van de hele week. We moesten namelijk 29km afleggen. Dit had ik duidelijk onderschat! Ik stond op met klachten aan mijn knie. De hele voormiddag ging echt niet vlot en liep als laatste samen met lise die last had aan haar bovenbeen. Gelukkig hadden de leerkrachten echt begrip voor ons! Ze hebben ons echt steun gegeven en veel moed ingesproken. Meneer Geussens heeft zelfs zijn wandelstok aan mij gegeven. Ik wou hem eerst niet aannemen maar gelukkig dwong hij me om de stok aan te nemen. Ik had nooit gedacht dat een houten stok me zoveel kon helpen. Ik ben deze 3 leerkrachten echt dankbaar voor het begrip voor ons en dat ze al dat gezaag moesten aanhoren.
Groetjes uit Arzua

Heeeeey,
Vandaag deden we 29km er hoe raar het ook is, dit was voor mij de minst vermoeiende dag. We hebben allemaal wel heel veel pijn aan onze voetjes… We worden hier wel heel goed verzorgd door de lieve lieve leerkrachten. Zeker mnr. Geusens en mnr. Wynants waren voor mijn vriendinnen (Debora, Arianna & Patricia) en mij TOP. Ze hebben ons er helemaal doorgetrokken, mnr. Steegmans en mnr. Van Antwerpen verzorgen nu onze voetjes!!! Het is wel een hele leuke ervaring.

xxxxxxx Melissa Marra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten