Route

Route

dinsdag 28 oktober 2014

Naar Pedrouzo (leerlingen)

28 oktober Dagmar

Vandaag was de dag na dé zware dag, iedereen vertrok vol goede moed want het was ten slotte tien kilometer minder dan gisteren. Onderweg vroegen we ons af hoe we gisteren 30 km hebben kunnen lopen. Want als we vandaag aan 17 km zaten waren we er bijna terwijl we gisteren dan pas middag hadden.
Meestal liep ik met Charlotte, maar vandaag met Maud en Ellen wat heel leuk was want daardoor heb ik hun beter leren kennen en doordat je samen wandelt begin je elkaar ook dingen te vertellen die je op school niet zou vertellen.
We hebben 3 pauzes gehouden vandaag, altijd om de ongeveer 5 km, steeds waren we blij als we weer een auberge zagen waar we lekker vers geperst fruitsap konden drinken, een frisse cola of een lekker ijsje konden kopen. Over de middag waren er ook hele schattige hondjes waar vooral de meisjes helemaal weg van waren! Ik wou ze bijna meenemen in mijn rugzak ;)
Morgen is de dag!!! Heel spannend! Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn, waarschijnlijk ook weer heel lastig door de vermoeidheid maar we gaan vooral genieten van de laatste kilometers in het lekkere zonnetje. En daarna gaan we heel trots zijn op onszelf en de hele groep. Het is echt een hele leuke ervaring!
Dagmar

28 oktober Pauline
Vandaag hebben we 19 kilometer moeten wandelen. Omdat het gisteren een zware dag was, wogen de “weinige” kilometers van vandaag extra door.
In tegenstelling tot de andere voormiddagen, was deze erg vermoeiend. Eigenlijk was gewoon de hele dag zeer zwaar. Door mijn medepelgrims kon ik toch nog lachen tijdens de tocht. Veel zingen, genoeg stoppen, ijsjes eten en leuke gesprekken gaven ons positieve energie!
Ondanks de vele pijn ben ik blij dat ik naar hier ben gekomen! De sfeer is ongelofelijk en iedereen is vriendelijk voor elkaar.
Het eten valt wel tegen, maar gelukkig komen we genoeg herbergen tegen.
Dit is echt een geweldige ervaring.

Pauline

Ik heb officieel mijn eerste blaar
Groetjes Kaja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten