Route

Route

dinsdag 30 oktober 2012

De tocht naar Pedrouzo door de ogen van Kevin Czornyj


Beste bloggers,

Nog één dag wandelen en dan zijn we eindelijk in Santiago! Vandaag heb ik een aantal kilometers echt afgezien, maar gelukkig was het mijn groep die mij een hart onder de riem heeft gestoken. Tot nu toe is het echt geweldig! Het weer is goed, het eten is goed, de begeleiding is top, de sfeer is goed en, voor mij het meest waardevol, mijn wandelgroepje (we lopen al  5 dagen samen) is echt top! We lachen veel, moedigen elkaar aan, hebben serieuze gesprekken en af en toe zingen we de meest uiteenlopende liedjes!
De camino doet echt iets met iedereen dat kunnen we nu wel met zekerheid zeggen! Ik heb al vanalles meegemaakt. In een notendop: praten met een Amerikaan, Australiër, Noor, … slapen naast een dronken, agressieve Engelsman, snurkende serenades, koeien die u bijna omlopen en zo kan ik nog wel even verdergaan. In ieder geval wil ik nu al mijn wandelgroepje bedanken, want zij betekenen veel voor mij dus graçias Alessio, Nikola, Devon, Martijn, Senne, Arne, Maryse, Eva en Riley!( Ik denk dat er toch wel sprake zal zijn van een groot zwart gat na deze tocht.) Daarnaast natuurlijk ook al de andere leerlingen waarmee ik tot nu toe mee gesproken heb en de bende (Seppe, Niels, Stijn, Maxim, Daan en Mathias) waar ik steeds na de tocht iets mee ging drinken en kaarten!
En  Mathias nog eens proficiat met je 17de verjaardag! Tot slot de begeleiding jullie leveren geweldig werk, blijf dit doen, want wat jullie doen is uitzonderlijk en inspirerend voor zowel de leerlingen als mij. Hopelijk mag ik volgend jaar opnieuw mee! Tot binnen enkele dagen!
Groetjes uit het zonnige Spanje
Kevin Czornyj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten